Don't be afraid to dreams for out of such things comes miracles
Love U Howell
10/22/2005
Really hard to say, i was crying, when i said goodbyee to my friends to my costumer a lot of them say "Herman are you really wanna go..that's for good..?? do you have a job right there..??" and some of them gave me gifts, really it wasn't what i want, but i couldn't say "No"..they hold and huge me tight so tight so warm. I love Michigan anyway, I love Howell so many things i got from here i will never forget it in my whole life, i will keep you always within my heart....thank's Howell thank's you guys...i love you... Berat bener rasanya mau ninggalin Michigan walau tawaran kerja lain ada masih deket2 Howell sini, tepatnya di Brighton, apalagi pas pamitan begitu ama temen temen atau costumer yang biasa aku layanin banyak di antara mereka yang sampe ngasih bekel padahal sungguh bukan itu yang aku mau tapi mau nolak juga gak enak rejeki alhamdulilah, di pengembaraan seperti ini ternyata masih banyak mereka yang begitu perhatiannya ke aku, kerasa bener carenya, sampe ada yang meluk2 nangis2 karena aku pamit, sungguh terharu banget..terimakasih Tuhan.. , cuman karena pengen suasana baru aja, sebelum kepulangan sekalian kalau bisa keliling keliling state :) itung itung muas muasin aja siapa tahu gak ke Amrik lagi. Lagian niat udah di hati kalau pulang sekarang ini gak akan kemana mana lagi mau diem aja di Indo insya alloh, dah capek banget dari mulai tahun 1997 selepas kuliah terus2an ninggal2in Indo palingan stay di Indo hanya 3-4 bulan aja untuk vacation, berangkat lagi capek. Kadang semangat udah menggebu untuk pulang, pas denger berita tentang Indo ciut lagi, sepertinya lari keyakinan ini akan Dia Yang Maha Mengatur segalanya. Semoga saja selepas ini bisa bener bener ngelaksanaiin niat trus diem di Indo apapun yang terjadi, berusaha untuk survive di negeri sendiri. Bukankah lebih baik hujan emas di negara sendiri daripada hujan batu di negara orang dah di negara orang benjol benjol pula...

Get Arround

My Photo Gallery
Some stuff Of my Galleries on Flickr

About Author

me
Name : Herman Akbar Fajar
Location : Howell - Michigan
Nationality: Indonesian
Don't be afraid to dream For Out Of such things Comes Miracles I'm only an ordinary man living in an ordinary world, In order to discover who you're, first learn who's everybody else, You're what's left. Love:arts, Music, drawing, painting, Pearljam is my fav, and my inspirations.
Born and grown up in Bandung the capital city of west Java called Parahyangan, Paris van Java
The flower city with pleasant climate

Latest Entries

  1. Prepare for new atmosphere
  2. a theme Hijack..???
  3. For Indo Qapco
  4. Diantara Pilihan
  5. Asyik emang di atas
  6. Rinduku buat sahabat
  7. Firefox theme
  8. Sedikit Gambaran untuk bapak..
  9. Seputar BBM
  10. Selamat datang Ramadhan

Latest Project

m_rizqy
Descriptions
Blogger Template
Status
Online
Made with Fireworks
Visit the site
Need a design like this, call Us

Blogrolls

  1. Rita
  2. Bandung blog
  3. Isn4iNi
  4. Lucy
  5. 4M4N
  6. Abdul Fattah
  7. Annymatters
  8. Amelia
  9. Arie
  10. Cahaya Mata
  11. Danu
  12. GWLYH
  13. Gina
  14. Hendra
  15. Indra
  16. Kurpix
  17. Jefry
  18. Jutegh
  19. Loper Koran
  20. Martin
  21. Meda
  22. Mamat
  23. Nabila
  24. Nien
  25. Ruthy
  26. Sha
  27. Sam
  28. Sheilla
  29. Tina
  30. Udung
  31. Upar-Solo
  32. Uyet
  33. Wasugi

Inspirated

  1. Andreasviklund
  2. CSSLiquid
  3. Don'tMeetYourHeroes
  4. Good Tutorial
  5. WSA
  6. Stylegala
  7. cssvault
  8. CSSThesis
  9. cssbeauty
  10. cssmania
  11. tom.ma
  12. cssdrive
  13. csshelppile
  14. alistapart
  15. designshack
  16. ZenGarden
  17. Mandarin Design
  18. Good Tutorial
  19. OSWD
  20. Swish-Tutorials
  21. mobosof
  22. 13dots.com
  23. Swish-db
  24. Swishmax Tutorial
  25. Swishmax blog
  26. cbtcafe
  27. Priyadi
  28. Joyce J Evans

Latest News

A weblog, which is usually shortened to blog, is a website where regular entries are made (such as in a journal or diary) and presented in reverse chronological order. Blogs often offer commentary or news on a particular subject,

read more


Tips for creating a blog. There are no hard and fast rules on how to blog. Having said that, bloggers will likely increase their exposure by following some simple blog guidelines

Readmore


Successful blogging is not just about being the best writer on the web or even the most prolific. Being a successful blogger is about creating a connection with an audience by providing relevant content, nurturing that relationship with comments and links and keeping the dialogue flowing. Here are ten tips to get you started.

Read More